محصولات ما

فایل نیاز داری؟

برای ساخت قطعات با دستگاه چاپگر سه بعدی، کاربر باید یک آبجکت سه بعدی ساخته شده در انواع نرم‌افزارهای مدل‌سازی را به فرمت STL خروجی بگیرد تا برای پردازش توسط برنامه واسط چاپگر آماده گردد. 

آیا هیجان‌زده نمیشوید اگر بدانید بمنظور دستیابی به این نوع فایل‌های پرینتی، داشتن مهارت در طراحی سه بعدی الزامی نیست؛ شما کاربران آماتور هم میتوانید هزاران فایل سه بعدی دلخواه را رایگان دانلود و پرینت کنید.

فایل سه بعدی

نرم‌افزار نیاز داری؟

چاپگر توسط یک نرم‌افزار واسط بنام «اسلایسر : Slicer» مراحل آماده‌سازی فایل را برای پرینت انجام می‌دهد؛ یعنی فایل سه بعدی را به هزاران لایه افقی میکرونی تبدیل کرده تا لایه به لایه با ریزش مواد از نازل روی بستر دستگاه، ساخته شوند.

اسلایسرهای رایگان یا تجاری زیادی برای کاربران آماتور و حرفه‌ای عرضه شده است. بواسطه این نرم‌افزارها می‌توانید تنظیمات پرینت را بدلخواه خود اعمال کنید. ما برترین برنامه‌های اسلایسر را برای دانلود رایگان گردآوری کرده‌ایم.

نرم افزار

کتاب نیاز داری؟

کاربران تازه‌کاری که یک دستگاه چاپگر سه بعدی می‌خرند، نیاز دارند مفاهیم پایه‌ای فناوری پرینت سه بعدی را یاد بگیرند. برای عده‌ای، دسترسی به منابع آموزشی کاربردی بمنظور افزایش مهارت کار با پرینتر سخت است. ما مجموعه ایبوک‌های آموزشی متنوعی را در فرمت پی‌دی‌اف برای دانلود رایگان منتشر کرده‌ایم.

کتاب

توسعه‌گران بعد سوم 

3DPE را بهتر بشناسید

شرکت دانش بنیان «توسعه گران بعد سوم»، حاصل تفکر یک تیم جوان و خلاق میباشد. ما از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده‌ایم؛ از شروع فعالیت، هدفمان اطلاع‌رسانی و ارائه درک درستی از کاربرد چاپگر سه بعدی برای کاربران ایرانی بوده است.

ما با تولید پرینتر سه بعدی ایرانی در مدل‌های متنوع، به همراه خدمات پس از فروش مناسب، تلاش می‌کنیم تا هر کاربر، ایده‌های خود را به واقعیتی فیزیکی تبدیل کند.

همیشه سعی نموده‌ایم با توجه به شرایط خاص کشور، محصولاتی با بالاترین کیفیت را به متقاضیان گرامی عرضه نماییم؛ بر پایه همین هدف، این افتخار را داشته‌ایم که به طیف وسیعی از مشتریان و بزرگترین سازمانهای دولتی و خصوصی ایران خدمت رسانی کنیم.

مقالات آکادمی

افتخار همکاری با برندهای زیر را داشته ایم:

پیمایش به بالا
telegram

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان

واتس اپ phone تماس تلفنی چت آنلاین چت آنلاین